“מנעולנים מומלצים" – כך תדעו אם מנעולן באמת מומלץ

אנחנו מתקשרים אליהם ברגעים בהם אנחנו לחוצים, מתוסכלים ומלאי פאניקה. או שדלת הבית לא נפתחת ואנחנו ממהרים להגיע לעבודה, או שחזרנו אחרי יום ארוך בו כל מה שאנחנו רוצים זה להתרסק על הספה מול הטלוויזיה אבל הדלת לא נפתחת. ברגעים הארורים הללו אנחנו מנסים להתקשר למנעולנים המומלצים ביותר בתקווה להצלה מהירה. מנעולן מומלץ שמגיע במהרה עם תיק מלא כלים, חיוך על הפנים ורצון לעזור הוא אביר על סוס לבן ביום שנראה כאילו לא יכול היה להיות יותר אפור. אבל איך נדע האם אותו אביר הוא אכן מנעולן מומלץ שנופל לקטגוריית המנעולנים המומלצים שמקום מושבם בגן עדן? אנחנו כאן כדי להסביר.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בדיקה מקדימה

כדי לוודא שאנחנו אכן פונים למנעולן מומלץ ואיכותי שיציל אותנו מהתייבשות ארוכה מול דלת הבית, מומלץ לדבר עם המנעולן, לוודא מהו שמו ולבצע בדיקה מקדימה מול מספר גורמים:

  1. רשתות חברתיות – הפייסבוק הפך מזמן לפורום רחב ידיים עם קבוצות רבות הרוויות בהמלצות ואזהרות מפני אנשי מקצוע מסוימים. כנסו לקבוצת הפייסבוק של העיר שלכם ושאלו בה לגבי אחד המנעולנים המומלצים שדגתם בחכה שלכם. אנחנו בטוחים שתוך דקות תקבלו תשובות האם המנעולן אכן מומלץ כפי שהוא מעיד על עצמו.
  2. אתרים מקצועיים – קיימים אתרים רבים ברשת המרכזים בתוכם מידע על מנעולנים יחד עם המלצות ועדויות מלקוחות. בחלק מהמקרים תוכלו למצוא פרטי יצירת קשר עם הלקוחות. כמו כן, לשאול אותם ישירות לגבי אחד המנעולנים המומלצים הקיימים באתר.
  3. בני משפחה – בני משפחה עשויים להכיר בדיוק את האדם המתאים. עצה של אבא, אמא, אח או אחות שווה זהב. שאלו את אחד מבני המשפחה האם הם מכירים מנעולן מומלץ ששווה להזמין אותו. 

שיחת טלפון והצגת התקלה

מצאתם מנעולן מומלץ והחלטתם להתקשר אליו חיש מהר. בזמן השיחה עם המנעולן יש לבצע מספר פעולות שיבטיחו כי אכן מקומו בהיכל התהילה של המנעולנים המומלצים:

  1. אישור פרטי העסק – בזמן השיחה עם המנעולן המומלץ ודאו כי השיחה נענית עם שם העסק שצויין באתר או ברשת החברתית. ודאו כי לעסק יש כתובת פיזית וכי השיחה לא נענת עם מענה כללי.
  2. תעודות – נקדים ונאמר כי לא קיים במדינת ישראל מנעולן שעובד באישור משטרת ישראל. משטרת ישראל אינה מנפיקה אישורי עבודה למנעולנים. כדי להבטיח את אמינותו של המנעולן המומלץ תוכלו לבקש ממנו תעודת מנעולן מורשה מטעם ארגון המנעולנים בישראל. בנוסף לכך תוכלו לבקש ממנו להציג תעודת יושר המונפקת על ידי משטרת ישראל. התעודה הזו מעידה כי המנעולן המומלץ אינו בעל אישום פלילי. 
  3. הצעה בכתב – רגע לפני שהמנעולן המומלץ מניע את הרכב לכיוונכם, בקשו ממנו הצעת מחיר בכתב לגבי התיקון. שלחו לו תמונות וסרטוני וידיאו כדי שיוכל לחזות בתקלה. זה יעזור להעריך פחות או יותר את העבודה אשר יצטרך לבצע. ישנן גם עלויות נוספות שעלולות להתווסף בהזמנת המנעולן בשעה מאוחרת בלילה או בסוף שבוע. ודאו כי כל העלויות נכללות בהצעת המחיר כדי שהן לא יצוצו בהפתעה בתום ביצוע העבודה. 

בזמן התיקון

המנעולן החנה את הרכב (או את הסוס הלבן) והופיע במפתן דלתכם. בזמן ביצוע העבודה ישנן מספר פעולות שיעידו כי המנעולן המומלץ שייך לאחוות המנעולנים המומלצים:

  1. זיהוי הלקוח – אם המנעולן המומלץ הוזמן כדי לבצע פריצה, מן הראוי שהוא יבקש מכם פרטים מזהים כמו תעודת זהות או רישיון נהיגה על מנת לוודא שאתם אכן הדיירים של הבית בו נפרצת הדלת. אם אין עליכם תעודות מזהות, קראו לשכנים הגרים ליד כדי לאשר את זהותכם.
  2. החלפת צילינדר חדש – אם המנעולן קובע שיש להחליף את הצילינדר הקיים לצילינדר חדש, ודאו כי הצילינדר החדש מגיע בקופסא אטומה ושהוא לא שומש בעבר. אם המנעולן מוציא צילינדר משומש מהתיק, זו נורת אזהרת אדומה. 
  3. סחיטה כספית – מנעולן נוכל ולא אתי יכול להבחין שאתם בלחץ וידרוש מכם סכום כסף גבוה במיוחד במטרה לסחוט אתכם. אם אתם מזהים שהמחיר גבוה ולא הגיוני, ככל הנראה מקומו של המנעולן לא בהיכל התהילה של המנעולנים המומלצים. 
  4. אחריות – מנעולן מומלץ שיבצע את עבודתנו בצורה נאמנה יעניק אחריות גם על העבודה וגם על המנעול, כך שבמידה ויווצרו תקלות נוספות לא תצטרכו לשלם עליהן והן יתוקנו במסגרת האחריות.

מנעולן מומלץ – כמה זה עולה לנו?

בשביל לדעת שהמנעולן גובה מכם סכום כסף הוגן, כדאי שתהיו מודעים למחירים הממוצעים בשוק:

  1. החלפת מנעול – מחיר החלפת מנעול בדלת פנים הבית נעה בין 250 ל-350 ש"ח. החלפת מנעול בדלת פלדלת תעלה לנו בין 450 ל-550 ש"ח.
  2. החלפת צילינדר מחיר החלפת צילינדר משתנה בהתאם לסוג הצילינדר שיוחלף. החלפת צילינדר בדלת פנים נעה בטווח מחירים של 300 ל-350 ש"ח ובדלת פלדלת המחיר נע בין 400 ל-700 ש"ח.
  3. פריצת דלת – מחירה של פריצת דלת ללא החלפת חלק תעלה בין 250 ל-300 ש"ח. פריצת דלת ללא החלפת חלק מסוים הוא מקרה נדיר ובדרך כלל תצטרכו להחליף צילינדר או מנעול, ולכן העלות הסופית תנוע בטווח של 500-700 ש"ח.
  4. מחזיר דלת – מחיר התקנת מחזיר דלת נע בין 450 ל-600 ש"ח.

מחפשים מנעולן מומלץ? יש המון מנעולנים מומלצים אבל אתם לא מצליחים לבחור אחד? פנו אלינו עוד היום לקבלת שירות אמין של המנעולנים שלנו. המנעולנים שלנו הם אנשי המקצוע האמינים ביותר שנבדקו בקפידה על ידינו – והם ישמחו לספק גם לכם המלצות (שמגובות על ידי הקהל האינטרנטי) ישר אחרי השיחה הראשונה איתכם. הם ישמחו להגיע אליכם, לבצע הערכת מצב, לתת מחיר הוגן ולתקן את התקלה חיש מהר.

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן