מהם הצילינדרים לבית הטובים ביותר?

קניתם דירה חדשה מקבלן? שכרתם דירה שעברה לא מעט דיירים? אתם באים לפתוח את הדלת בבוקר והיא נלחמת איתכם? הגיע הזמן להתחדש בצילינדר לבית. צילינדר לבית הוא לב ליבה של דלת הכניסה, הוא זה שקובע את רמת הביטחון והוא זה שימנע וירתיע פורצים מלהטיל את זממם בביתכם. אנחנו הישראלים מחפשים את הטוב ביותר, אז מהו צילינדר טוב לבית? האם ניתן לרכוש צילינדרים לבית באופן עצמאי? המנעולנים של סיקרט כאן כדי להסביר לכם על הכל.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו צילינדר לבית?


הצילינדר הוא החלק הפנימי של מנעול דלת הכניסה לבית שלכם. זהו גליל פנימי המוגדר בראש עם זיזים שמתאימים למפתח הכניסה כדי שרק לו תהיה הגישה לפתיחת וסגירת הדלת. צילינדר טוב יגדיר את רמת הביטחון של דלת הכניסה לבית שלכם. ככל שהצילינדר יהיה איכותי יותר כך הסיכויים לפריצה יהיו נמוכים יותר. קיים מגוון רחב של צילינדרים לבית במחירים שונים, על כך נרחיב בהמשך.

מתי נצטרך החלפת צילינדר לבית?


מאחר וביטחון הבית שלכם מושתת על הצילינדר, קיימים לא מעט מקרים בהם כדאי לשקול החלפת צילינדר לבית:

  1. אובדן מפתח – איבדתם מפתח? כדאי לשקול לפנות למנעולן מקצועי על מנת להחליף צילינדר לבית כדי שרק לכם תהיה גישה.
  2. מעבר דירה – דירה חדשה? איזה כיף. החלפת צילינדר היא פעולה מומלצת כדי שלדלת הבית תהיה גישה אך ורק לכם במידה ובדירה גרו בעבר דיירים אחרים או עברו עשרות פועלי בניין.
  3. קושי בפתיחת הדלת – אם הדלת שלכם נלחמת אתכם בכל בוקר כשאתם יוצאים לעבודה, נמליץ לכם לפנות למנעולן מקצועי על מנת להחליף את הצילינדר בדלת לצילינדר טוב ואיכותי. 
  4. פריצה – אם חס וחלילה קרתה פריצה אצלכם בבית, אתם רוצים להבטיח שפעולה זו לא תחזור שוב. בנוסף לכך, בדרך כלל בפריצות הצילינדר עשוי להיפגע ולכן כדאי להחליף לצלינדר חדש.

צילינדרים מומלצים


ראשית נאמר כי ניתן להחליף צילינדר לבית באופן עצמאי. לשם כך תצטרכו הוא לרכוש צילינדר לבית ולהצטייד בכלים מתאימים לשם ההתקנה. חשוב להזהיר ולומר שהצילינדר הוא לב ליבה של הדלת ובמידה ופגעתם בו במהלך ההתקנה, לא יהיה מנוס אלא מלרכוש צילינדר חדש. אנו ממלצים לכם להשאיר את פעולת החלפת הצילינדר לבית למנעולנים המקצוענים והאמינים של סיקרט. 

בין הצילינדרים לבית שהמנעולנים של סיקרט ממליצים עליהם ניתן למצוא את המותגים הבאים:

צילינדר Magnum/Alba – צילינדר פשוט וזול שמחירו עומד על כ-350 ש"ח כולל ההתקנה.

צילינדר רגיל רב בריח – צילינדר לבית מבית אחת החברות המוכרות והידועות ביותר בישראל. מחירו של צילינדר לבית מבית רב בריח עומד על כ-400 ש"ח כולל התקנה.

צילינדר רב בריח לוקסיס / מולטילוק אינטראקטיב – צילינדר איכותי הכולל כרטיס שכפול המאפשר שכפול מפתחות לדלת אך ורק יחד עם הכרטיס. בין הצילינדרים לבית הקיימים בשוק, מדובר באחד מהאיכותיים ביותר. מחירו של צילינדר זה נע בטווח של 400-500 ש"ח כולל התקנה.

צילינדר מולטילוק MT5 – אחד מהצילינדרים לבית האהובים ביותר בישראל. מדובר בצילינדר לבית איכותי ביותר המורכב מפינים טלסקופיים עם פין אלפא שהופך אותו לחסין מפני פריצות שקטות (פריצת דגדוג). מחירו של צילינדר לבית מסוג מולטילוק MT5 נע בטווח של 600-650 ש"ח כולל התקנה. 

בנוסף לעלויות שיידרשו להחלפת הצילינדר ולהתקנתו, ישנם מצבים בהם תצטרכו להוסיף לעלויות גם מחיר פריצה ומחיר של קריאה בשעות חריגות. קריאה למנעולן בשעות חריגות עלולה לייקר את המחיר ב-40 עד 60 אחוזים. כמו כן, במידה ותצטרכו פריצה לדלת תצטרכו להוסיף בין 100 ל-200 ש"ח עבור העבודה. 

מחפשים צילינדרים לבית אבל לא מצליחים לבחור צילינדר טוב? אבודים בין כמות הצילינדרים ולא בטוחים איזה צילינדר אתם צריכים לבית שלכם? המנעולנים המקצוענים של סיקרט כאן בשבילכם. המנעולנים של סיקרט ימליצו לכם על הצילינדר הטוב ביותר בשבילכם ויתקינו אותו עבורכם. 

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן