כך תבחרו מנעולן אמין

בדרך כלל אנחנו מחפשים אחר מנעולן אמין ומומלץ במקרי חירום בהם איבדנו את המפתח או שסתם ננעלנו בתוך או מחוץ לבית. רגעים אלו מלווים בתחושת פאניקה שגורמת לנו להיות פזיזים עקב הרצון לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר. הרוב לא יבזבזו את זמן וחיש מהר יפנו למנעולן הראשון שמכנה עצמו כמנעולן מומלץ מבלי בדיקה מוקדמת. אנחנו ממליצים לכם לשקול את הבחירה במנעולן בכובד ראש, משום שלא כל מנעולן המכנה עצמו כמומלץ, הינו מנעולן מומלץ באמת. הישארו עימנו כדי שפעם הבאה שתיקלעו למצב חירום, תדעו איך לבחור במנעולן מומלץ אמיתי.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדוע חשוב לבחור במנעולן אמין?

מהו הנושא שעומד יום-יום בראש מעייניה של מדינת ישראל? ניחשתם נכון, הביטחון. אנחנו הישראלים לוקחים את הביטחון מאוד ברצינות, לכן חשוב שהבחירה במנעולן אמין גם היא תעשה ברצינות ובמחשבה רבה. המנעולן מתעסק במנעול הדלת שלנו, שהוא לב ליבו ושומר הסף של ביטחון הבית שלנו. המנעול מאפשר לנו להיכנס לבית בתום יום ארוך ולנעול אותה במחשבה שרק לנו יש את הגישה לבית שלנו, וכי זה הוא המבצר הפרטי והמאובטח שלנו. אתם רוצים להיות בטוחים שמנעולן אמין יעניק אך ורק לכם את הגישה לבית, וכי הוא לא ישכפל את המפתח ויעניק אותו לגורם זר. כמו כן, אתם רוצים גם שמנעול הדלת ישרת אתכם לתקופה רבה ולא יעלה לכם הון תועפות. 

מתי נחפש אחר מנעולן מומלץ?

מלבד מקרי החירום שדורשים מאיתנו פנייה מיידית למנעולן מקצועי, קיימים מקרים נוספים בהם נחפש אחר שירותיו של מנעולן אמין ומומלץ:

  1. אובדן של מפתח – גם אם איבדתם את המפתח לדירה ולבן או בת הזוג קיים שכפול, אנחנו ממליצים לכם לפנות למנעולן אמין כדי שיחליף לכם את הצילינדר. אתם לא רוצים שחס וחלילה מישהו ישים את ידו על המפתח האבוד ויעניק לעצמו את הגישה לבית שלכם. צילינדר חדש, שהוא הגליל הארוך אליו נכנס המפתח יעשה את העבודה.
  2. מעבר דירה – קניתם דירה חדשה מקבלן? החלפתם שוכרים ישנים? אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של מנעולן מקצועי כדי שיחליף לכם את המנעול או הצילינדר. אתם לא יכולים לדעת האם השוכרים הקודמים שיכפלו עבורם מפתחות לדירה וכי הם עדיין בעלי גישה אליה.
  3. מנעול בלוי – מכירים את התחושה שאתם קמים לצאת מדלת הבית בדרך למשרד והמנעול נלחם אתכם? אתם מסובבים בכוח ומזיעים במאמץ לפתוח ולסגור את הדלת? פנו למנעולן מקצועי שיחדש עבורכם את מנגנון הפתיחה של הדלת, למה שתתאמצו כל בוקר לפני העבודה? 

כיצד נמצא מנעולן אמין?

ועכשיו, הרגע שכולכם חיכיתם לו. המנעולנים המקצועניים של סיקרט מערכות מנעולים אספו בשבילכם מספר טיפים שיקלו עליכם בחיפוש ובחירה של מנעולן אמין ומומלץ:

בחרו מקומי


אין על לבחור מקומי. גרים ברמת גן? אל תשכרו את שירותיו של מנעולן מת"א. ניסיתם פעם לנסוע בפקקים של גוש דן בשעות העומס? אנחנו לא מאחלים את זה לאף אחד. בנוסף לכך, פורץ מקומי מכיר את השטח ואת הצביון של השכונה בה אתם גרים, הוא ידע בדיוק איזה מנעול או צילינדר תצטרכו ויגיע אליכם במהירות.

זמינות

התקשרתם למנעולן והוא אמר לכם שהוא יגיע רק עוד שלושה ימים? אנחנו מניחים שכבר ויתרתם ועברתם למנעולן המומלץ הבא בתור.

תעודות

תוכלו לדרוש מהמנעולן שתשכרו את שירותיו שיציג לכם תעודת יושר המונפקת על ידי משטרת ישראל. תעודת יושר מצהירה כי למנעולן אין רישום פלילי במשטרה. בנוסף לכך, חלק גדול מן המנעולנים רשום בארגון המנעולנים הישראלי, עוד תעודות זה תמיד טוב.

הזדהות במקום

מנעולן אמין שיגיע למקום העבודה יבקש מכם פרטים מזהים כדי שיוכל לוודא כי אתם אכן דיירי הבית או בעלי הרכב. הקפידו לשאת עמכם תעודה מזהה או רישיון נהיגה כדי שתוכלו להזדהות במידת הצורך. תעודת הזהות קבורה בתוך התיק שעל הספה בבית? צלצלו לשכנים, הם יוכלו לאמת כי אתם אכן דיירי הבית. 

התמחות מתאימה

יש מגוון ענק של מנעולנים בשוק ולכל אחד מהם התמחות ספציפית. יש מנעולנים שמתמחים בפריצת רכבים, יש כאלו שפורצים כספות ועוד ועוד. בשיחת הטלפון עם המנעולן הייעודי, הציגו לו את המקרה כדי שיידע האם הוא בעל התמחות מתאימה לביצוע העבודה. 

מחיר

מכירים את ההמלצה שאומרת לא לבחור בזול ביותר ולא ביקר ביותר? ככה גם מנעולנים. מנעולן שגובה מחיר זול מדי עלול להצביע כי הוא חסר ניסיון, מנגד מנעולן שגובה הון תועפות בעבור שירותיו עלול להצביע על כך כי הוא מנסה לרמות לקוחות תמימים. 

מחפשים מנעולן מומלץ? מנעולן אמין שיעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר? אתם יכולים להפסיק לחפש, כי המנעולנים המקצועניים של סיקרט כאן לשירותכם. כל המנעולנים שלנו הינם אנשי מקצוע מוסמכים בעלי מגוון התמחויות וניסיון עשיר. המנעולנים של סיקרט פרושים ברחבי הארץ ויתנו לכם שירות בכל מקום אשר תמצאו בו בהקדם האפשרי. אז למה אתם מחכים? קדימה צלצלו לסיקרט מערכות מנעולים.

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן