מנעולן במרכז

צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אזור המרכז הוא האזור הצפוף והמאוכלס ביותר במדינת ישראל. השטח שלו הוא 1,293 קמ"ר והצפיפות בו עומדת על 1,434 איש לקמ"ר. אזור המרכז כולל ארבע נפות: נפת רמלה, נפת השרון, נפת פתח תקווה ונפת רחובות. בירת מחוז מרכז היא רמלה והעיר הגדולה ביותר באזור היא ראשון לציון. עם כל כך הרבה תושבים, אין ספק שישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע טובים בתחומי אבטחת הבית – ולכן כדאי שתציבו לעצמכם בהישג יד מספר של מנעולן במרכז. 

מדי יום מתרחשים מקרים רבים בהם עולה הצורך להזמין מנעולן במרכז, כמו למשל מקרים של תקלה במנעול, במפתח או בדלת, פריצת דלת טרוקה, החלפת צילינדר לאחר מעבר דירה או כאשר מעוניינים לשפר את רמת האבטחה, או פריצת מנעול בעקבות מפתח שהלך לאיבוד. אם אתם מחפשים מנעולן במרכז יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם.

איך למצוא מנעולן במרכז?

כמו שכבר אמרנו, אזור המרכז עמוס באנשים, ולכן ישנם מנעולנים רבים העובדים ומעניקים שירות באזור. יחד עם זאת, איך תדעו האם המנעולן יספק לכם שירות טוב ומקצועי? אז הדרך הראשונה היא לבקש המלצות על מנעולן במרכז מהשכנים והחברים שלכם שגרים במרכז. אין כמו לקבל המלצות מהסביבה הקרובה ומאנשים שיש להם ניסיון עם מנעולנים מהאזור. 

אפשרות נוספת היא להיכנס לעמודי פייסבוק של עיר המגורים שלכם או של אזור המרכז כולו ולחפש ביקורות וחוות דעת על מנעולנים. חשוב לבדוק האם ההמלצות אמיתיות ושלא נכתבו על ידי פרופילים פיקטיביים. כנסו לפרופיל ונסו להתרשם האם מדובר בפרופיל אמיתי.

בנוסף לכך, ניתן לאתר מנעולן במרכז באמצעות חיפוש ברחבי הרשת ובקבוצת המנעולים שלנו באתר סיקרט. תוכלו למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע בתחום המנעולים שמגיעים לאזור המרכז ויוכלו לפתור את הבעיה שלכם ביעילות ובמהירות. 

טיפים להזמנת מנעולן


פירוט הבעיה


כשאתם באים להזמין מנעולן במרכז, חשוב מאוד שתציגו בפני המנעולן בצורה ברורה ככל שניתן את הבעיה שלכם שבגינה אתם זקוקים לשירותיו, כמו מנעול שנשבר, מפתח שאבד או החלפת צילינדר. מומלץ לצלם את הבעיה, אם יש אפשרות, ולשלוח אותה למנעולן בוואטסאפ. ככל שהמנעולן יבין מהי הבעיה טוב יותר כך הוא יוכל לתת הצעת מחיר מדויקת יותר.


התעקשו לדעת מה המחיר בטלפון


יש אנשי מקצוע שיסרבו למסור לכם מחירים בטלפון ורק לאחר ההגעה למקום ולעיתים רק לאחר ביצוע העבודה הם יתנו לכם הצעת מחיר. כדי לערוך תיאום ציפיות ולוודא שאף מנעולן במרכז לא "יעקוץ" אתכם, חשוב לדעת מראש מה המחיר של שירות המנעולן. אם הוא מתקשה לומר לכם, התעקשו לקבל טווח מחירים. בנוסף, בררו האם המנעולן גובה תשלום רק על ביקור גם אם לא ביצע עבודה? אם כן, עליכם לדעת זאת מבעוד מועד.

ערכו השוואת מחירים


כאשר אתם מחפשים מנעולן במרכז, אל תזמינו את המנעולן הראשון שאתם משוחחים איתו. דברו עם לפחות שלושה אנשי מקצוע כדי לקבל אומדן למחירים. הדרך לדעת אם המחיר הוגן היא לבדוק את המחירון המומלץ לשירותי המנעולן. עלות לשעת ביקור של מנעולן היא בסביבות 150-200 שקלים. עלות חלק חדש במנעול תדרוש תשלום נוסף. כך למשל, המחיר של צילינדר חדש נע בין 200 ל-700 שקלים, כשהמחיר תלוי ביצרן הצילינדר ובמורכבות של הצילינדר. יידרש תשלום גבוה יותר עבור הזמנת המנעולן בשעות מאוחרות, בשבתות או בחגים.

התרשמו מהמקצועיות של המנעולן


כאשר אתם משוחחים בטלפון עם מנעולן במרכז, נסו להתרשם מהידע ומהמקצועיות שלו. כאשר אתם מסבירים לו את הבעיה, נסו לבדוק האם הוא מבין על מה אתם מדברים ויודע לספק פתרון. האם הוא משתמש במונחים מקצועיים בצורה נכונה או שולף "מונחים" ללא כל קשר? בדקו מהו הניסיון של המנעולן והוותק שלו בתחום. עדיף שלא להיות שפן ניסיונות של מנעולן הנמצא בתחילת הדרך, גם אם הוא מציע מחיר זול יותר משמעותית. זכרו שמדובר בביטחון שלכם בבית ואסור להתפשר על כך.

בחיפוש אחר מנעולן במרכז, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח להציע לכם שירות ולעמוד לרשותכם. צרו עמנו קשר ואנו נגיע אליכם עם כל הפתרונות הטובים ביותר בתחום ונספק לכם שירות אדיב, מקצועי ואישי.

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן