כל התרחישים בהם תצטרכו את שירותיו של פורץ דלתות מקצועי

האם אתם בכלל טורחים לחשוב על מנגנון הדלת שלכם במהלך חיי היומיום? סביר להניח שכמעט ואף פעם - ובצדק. הדלת אמורה להיות מרכיב שימושי ונוח שמתפקד באופן חלק, בלי שתצטרכו להתעסק עם המנעול מלבד נעילה ופתיחה בכניסה וביציאה. לכן, כשהשגרה הפשוטה הזו נקטעת, קשה לדעת מה לעשות. קבלו את המדריך שלנו לזמנים בהם תצטרכו פורץ דלתות מקצועי, ואת עצות המומחים שלנו על מה לעשות בכל מקרה.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
סוגי צילינדרים

פורץ דלתות הוא בעל מקצוע שממש כמו שהשם שלו מרמז – מתמחה בפריצת דלתות. אנחנו יודעים, זה עלול להישמע מפוקפק; הרי פורץ דלתות הוא גם אדם שעשוי לפרוץ את הבית שלכם למטרות זדון. איך מבדילים בין פורץ דלתות מקצועי שנועד לעזור לכם לבין פורץ מנעולים פושע? זה לא מסובך: מבקשים מהפורץ להציג לכם תעודת פורץ מוסמך ותעודת יושר מהמשטרה. פורץ שמחזיק בתעודות אלו (נסו לבחור בפורץ דלתות מומלץ בעל רקורד של לקוחות מרוצים) יעשה את עבודת פריצת הדלת ביושר ולא ישמור את פרטי הדלת שלכם למטרות זדון.

מתי תצטרכו להזמין פורץ דלתות?

כאשר המפתח נשבר במנעול

מה קרה? הגעתם הביתה, הכנסתם את המפתח לדלת, סובבתם ונשארתם עם חלק שבור ביד. כעת לא רק שהמנעול שלכם יצא מכלל פעולה, אלא גם יכול להיות שהדלת לא נפתחה ואתם נעולים בחוץ. זה הזמן לקרוא לפורץ דלתות מקצועי. 

מה הפורץ יעשה? ישתמש במכשירים דקים, ייעודיים, כדי לשלוף את שארית המפתח החוצה. כעת, אם אין לכם עוד מפתח זמין (אם המפתח השני נעול בתוך הבית, למשל) פורץ הדלתות יפרוץ את הדלת ויפתח אותה, או יחליף למנעול חדש במקרה הצורך.

כאשר איבדתם את המפתח לבית

מה קרה? מקרה נפוץ, אך בהחלט מעצבן: איבדתם את המפתח שלכם ואין אף מפתח רזרבי בהישג יד. אתם ממש חייבים להיכנס הביתה. קראו לפורץ דלתות – איש המקצוע יגיע במהירות.

מה הפורץ יעשה? יפתח את המנעול באחת משיטות הפעולה האפשריות: דגדוג או קדיחה. בעוד דגדוג היא שיטה שניתן ליישם על חלק מהמנעולים והיא מאפשרת להשאיר את המנעול שלם כשהדלת נפתחת, שיטת הקדיחה ניתנת ליישום על כל מנעול סטנדרטי אך היא לא שומרת על המנעול שלם אלא דורשת להחליף אותו לאחר מעשה. לכן, העדיפו לבקש מפורץ הדלתות פריצה בשיטת דגדוג אם ניתן.

כאשר פורץ זדוני ניסה לפרוץ לביתכם ופגע במנעול

מה קרה? גיליתם שמישהו התעסק עם המנעול שלכם במשך הלילה או כשהייתם בעבודה, קדח, דפק ו… גרם למנעול שלכם להפסיק לתפקד. אתם נעולים בחוץ או בפנים.

מה הפורץ יעשה? יפתח את הדלת באחת מהשיטות המפורטות מעלה, יוציא את המנעול הפגום ויתקין מנעול חדש. 

כאשר איבדתם את המפתח למכונית, לכספת, לדלת פנימית או לארון…

מה קרה? איבדתם מפתח, אבל לא לדלת הכניסה של הבית, אלא לחפץ אחר שחשוב לכם מאוד.

מה הפורץ יעשה? קודם כל, חשוב לשים לב שפורץ הדלתות שאתם קוראים לו מכיר את התחום. לא כל פורץ דלתות יודע לפרוץ כספות, ולא כל פורץ רכבים יודע לפרוץ דלתות – לכל פורץ יש תחומי מומחיות שונים בהתאם לרקע לימודיו ולניסיונו. לאחר שתוודאו שהפורץ אכן מכיר את המנעול המדובר (שלחו לו צילום ושם לווטסאפ) הוא יוכל להגיע ולפתוח את המנעול. אם יש צורך, גם כאן, זה הזמן להחליף למנעול חדש.

אם מישהו נתקע בחדר סגור או במכונית

מה קרה? חס ושלום, ילד ננעל בתוך מכונית חונה או בתוך חדר סגור, אין מפתח מתפקד ונשקפת לו סכנת חיים.

מה הפורץ יעשה? קודם כל, פורץ הדלתות יגיע בשיא המהירות למקום, מאחר ומדובר בחיים ומוות. לאחר מכן הוא יפרוץ את המנעול – אך פה לא תינתן העדפה לשיטת דגדוג ששומרת על המנעול אלא לשיטת הפריצה המהירה ביותר כדי שכל הפרשה תסתיים בטוב. לאחר מכן הוא יתקין מנעול חדש במקום.

מתי לא תצטרכו להזמין פורץ דלתות?

תתפלאו, אבל לא כל תקלה בדלת תצטרך להסתיים בביקור של פורץ דלתות. במקרים רבים הבעיה תיפתר בשימוש באביזרים ביתיים. לדוגמה: אם המנעול רק התעקם, תוכלו ליישר אותו חזרה ולפתוח את הדלת, או אם המפתח לא מסתובב בדלת – ברוב הפעמים ניתן לשמן את המנעול כדי להחזיר אותו לפעולה תקינה.

איך תדעו שאתם באמת לא צריכים להיעזר בפורץ דלתות? קל, דברו עם הפורץ בטלפון קודם לכן ושאלו אותו לדעתו. אם פורץ הדלתות הגון מאוד הוא יאזין לתיאור הבעיה ולסוג המנעול ויציע לכם לנסות מספר דרכים לפתיחת הדלת לפני שיגיע ויקח מכם שכר טרחה.

מה ההבדל בין מנעולן לפורץ דלתות?

ברוב הפעמים אין הבדל כי פורץ הדלתות יהיה גם מנעולן. אך ברמה הטכנית, מנעולן הוא זה שמחליף מנעול למנעול חדש או זה שמתקן מנעולים, ופורץ דלתות הוא זה שפותח דלתות נעולות במקרה הצורך. נמליץ לבחור בפורץ דלתות שמחזיק גם בתעודת פורץ וגם בתעודת מנעולן כדי לחסוך התעסקות מיותרת: כך הפורץ יוכל לפתוח את הדלת וגם להחליף לה מנעול אם יש בכך צורך, כמו במקרי הפריצה בשיטת קדיחה עליהם דיברנו.

מחיר פורץ דלתות

מחיר ביקור של פורץ דלתות תלוי במספר גורמים, אך באופן בסיסי הוא ינוע בין 150 ל-400 ש"ח. המחיר ישתנה לפי סוג המנעול, שעת הביקור והמרחק ממנו הגיע פורץ הדלתות. אם יש צורך להחליף את מנעול הדלת לאחר פריצת הדלת, יתווסף למחיר הפריצה מחיר המנעול ועלות התקנת המנעול החדש.

מחפשים פורץ מנעולים שיבצע עבודה מעולה באופן מיידי? צרו איתנו קשר כעת ונשלח את המומחים שלנו היישר אליכם!

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן