מנעולן חירום – אלה המצבים שבהם תצטרכו אותו

זה קורה כשאנחנו הכי פחות מצפים לזה: אנחנו בדרך לפגישה חשובה, ומגלים שהמפתח לאוטו הלך לאיבוד או ננעל בתוך המכונית. אנחנו מחפשים מסמך חשוב, והמפתחות לכסף לא עובדים. אנחנו מנסים להיכנס הביתה בשעת לילה מאוחרת, והדלת נתקעת. כל המצבים האלו מצריכים מנעולן חירום - אדם שיגיע במהירות למקום ויפתח את המנעול הסורר לפני שתספיקו להיכנס לפאניקה מיותרת. אז מתי צריך לקרוא למנעולן חירום, ואיך עושים את זה נכון? אנחנו כאן לעזרתכם.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

המצבים בהם תצטרכו מנעולן חירום

מנעולן לאוטו, מנעולן לבית, מנעולן לכספת – לא משנה איזה שירות אתם צריכים באופן דחוף, תוכלו למצוא מנעולן שמתמחה בתחום ויוכל להגיע ולעזור במהירות. לפניכם מספר מצבי חירום בהם רצוי להיעזר בשירותיו של מנעולן חירום:

דלת הבית תקועה

הגעתם לעסק או הביתה, הכנסתם את המפתח לחור המנעול – ושום דבר לא קורה? כנראה שהמנעול, הצילינדר שבתוכו או המפתח נפגמו. במקרה כזה, אם אתם לא חייבים להיכנס לבית באופן מיידי. תוכלו לקרוא למנעולן ולחכות שיגיע בשעות הפעילות שלו, בתעריף רגיל, ויתקן את המנעול. אבל אם אתם חייבים להיות בתוך הבית או העסק באופן מיידי – אם נמצאות בו חיות מחמד, למשל – זה הזמן לקרוא למנעולן חירום שיגיע ויפרוץ את המנעול הסורר.

המפתח לבית ננעל בתוכו או הלך לאיבוד

דלתות רבות, בעיקר בבניינים מוסדיים או בדלתות מדגמים ישנים, ננעלות בטריקה. ניתן לפתוח אותן במפתח מצד אחד ועם ידית רגילה מהצד השני. הצרה עם דלתות כאלו צצה במקרים בהם המפתח נשאר בתוך הבית, אתם יוצאים החוצה, הדלת נטרקת, ואתם מגלים מאוחר מדי שננעלתם בחוץ. גם במקרים כאלו, כשאתם חייבים להיכנס פנימה – הגיע הזמן לקרוא למנעולן חירום.

כספת או ארון חשוב לא נפתחים

לא רק אנשים יכולים להינעל. גם חפצים חשובים עלולים לגרום לצרה כשהם נמצאים בתוך מקום סגור וננעלים בלי יכולת לפתוח את הדלת. למשל, אם אתם מאחסנים מסמכים חשובים, כסף או כלים מסוכנים בתוך כספת בבית, ייתכן ולא תצליחו לפתוח אותה כשתצטרכו להוציא אותם בדחיפות. זה יכול לקרות כשהמפתח ננעל בתוך הכספת בלי גיבוי, כשהמפתח הולך לאיבוד או כשהמנעול נתקע ונשבר. במקרה כזה אתם כבר יודעים מה לעשות. פורץ חירום ישמח להציל אתכם תוך דקות ספורות ולאפשר לכם להמשיך הלאה עם המסמכים החשובים.

המפתח למכונית ננעל בתוכה או אבד

יצאתם החוצה, טרקתם את הדלת שננעלת אוטומטית וגיליתם שהמפתח נשאר בתוך המכונית? אתם לא היחידים. גם במקרה של אובדן מפתח וגם במקרה של נעילה בתוך האוטו, תזדקקו למנעולן חירום. שימו לב: במידה ויש מישהו באוטו – ילד קטן או חיה שאינם יכולים לצאת מהאוטו בכוחות עצמם – אל תחכו עד שהמנעולן יגיע, אפילו לא עשר דקות! במקרה כזה חובה לנפץ את חלון המכונית (כמה שיותר רחוק מהילד) ולחלץ אותו החוצה.

טיפים לקריאה למנעולן חירום

רגע לפני שאתם קוראים למנעולן (או בזמן שאתם מחכים שהוא יגיע ב-20 הדקות הקרובות) הנה כמה טיפים שחשוב להכיר בנוגע לפורץ חירום:

  • הכלל הראשון בהזמנת מנעולן הוא לנסות להזמין מנעולן שממוקם קרוב אליכם. המנעולן יכול להבטיח זמן הגעה מהיר במיוחד, עד 20 דקות מרגע הקריאה.
  • כבני אדם, הנטייה הטבעית שלנו ברגע שאנחנו מגלים שהדלת ננעלה היא לנסות לפתוח אותה בעצמנו. כאן חשוב לעצור לרגע. הניסיונות להטות את המנעול, להזיז אותו ולדחוף אליו דברים עלולים להסתיים עם מנעול שבור והצורך להשקיע סכום כסף גדול בהתקנת מנעול חדש. הבנתם שאתם תקועים? תירגעו, הזמינו מנעולם חירום ותרוויחו את האפשרות להשאיר את המנעול שלכם תקין ושלם.
  • בהגעת המנעולן, תצטרכו להוכיח לו שאתם בעלי הנכס. תעודת זהות עם הוכחת כתובת, רישיון רכב עם מספר הרכב או כל הוכחה אחרת. זו תאפשר למנעולן לפרוץ את המנעול בלב שקט ולדעת שהוא לא מסייע לביצוע פשע. 
  • ומה המחיר של התענוג? לא נורא בכלל. אמנם מנעולן חירום יגבה יותר ממנעולן רגיל, מאחר והוא נדרש להגיע אל הלקוח בהתראה של רגע ובימים ושעות לא נוחים, אבל מדובר בתוספת מחיר סבירה. אם המחיר שהמנעולן אומר לכם מראש גבוה באופן חריג מהמחיר של פריצת מנעול רגילה (200-400 ש"ח למנעול דלת רגיל, 300-600 למנעול מורכב, ו700-900 למנעול מכונית מורכב) נמליץ לבדוק אצל מנעולן שני כדי שלא תיפלו בפח של מנעולן לא הגון.
  • אתם זכאים לאחריות על פריצה של מנעולן! כן כן, אחד מהיתרונות של הקריאה למנעולן חירום טמון בכך שאיש מקצוע אמור להעניק לכם אחריות על העבודה שתבטח אתכם לפחות לכמה חודשים.

מחפשים מנעולן חירום לביצוע עבודה בטווח של 20 דקות מעכשיו? המומחים שלנו פרוסים במקומות שונים ברחבי הארץ וזמינים להגיע אליכם! נשמח לעמוד לרשותכם.

5/5 - (3 votes)

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן