כמה עולה מנעול ביומטרי לדלת?

מכירים את זה שאתם צופים בסרט פעולה על סוכן חשאי חלקלק לבוש חליפה הפותח דלת על ידי שלט רחוק? או מדען שהולך במעבדה סודית, ופותח דלת על ידי סריקת תווי הפנים? אז זה כבר לא סרט, העתיד הוא כאן ועכשיו, והוא בצורת מנעול ביומטרי לדלת. בעבר מנעול זה היה נחלתם של משרדי ממשלה מאובטחים, או סוכנות ריגול מסווגות, אך כיום הוא יכול למצוא את מקומו בכל דלת בית בישראל.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מנעול ביומטרי מגיע אלינו ממשפחת המנעולים החכמים. מנעולים אלה אינם עובדים על בסיס צילינדר מכני הדורש מפתח, אלא על בסיס פעולה חשמלית. לשונית הדלת תשתחרר, או שהצילינדר יסתובב לאחר שתתקבל פקודה במערכת החשמלית של המנעול הביומטרי.

קיימים מספר מנעולים ביומטרים לדלתות הנפתחים בצורות שונות. בין הסוגים תוכלו למצוא מנעול הנפתח באמצעות הזנת קוד, מנעול הנפתח על ידי הגדרות בית חכם שנקבעות מראש, מנעול הנפתח מרחוק באמצעות שלט או אפליקציית טלפון, ואפילו מנעולים הנפתחים באמצעות זיהוי פנים או סריקת רשתית העין. כמו כן, חלק מן המנעולים יכולים להכיל מספר מנגנוני פתיחה. אלו יאפשרו לכם לבחור את הדרך הנוחה ביותר לדיירי הבית לפתוח את הדלת. לצורך העניין, במשפחה בעלת ילדים קטנים ההורים יוכלו לפתוח את מנעול הדלת באמצעות קוד הזנה, ואילו הילדים על ידי סריקת עיניים או תווי פנים, כך שלא יצטרכו לשנן קוד מספרי. 

מנעול ביומטרי הוא חד משמעית שדרוג לאיכות החיים ושיפור לביטחון הבית. מנעול זה אינו מצריך מפתח מכני רגיל העלול לאבד או להיגנב. ברגע שתתקינו מנעול ביומטרי , תוכלו לזרוק את המפתח לים – פשוטו כמשמעו. מנעול ביומטרי הוא מוצר אידיאלי למשפחה ברוכת ילדים בה ההורים לא יצטרכו לחלק מספר רב של מפתחות בין כל ילדיהם. מוצר אידיאלי גם עבור קשישים ומבוגרים העלולים להסתבך עם פתיחה ידנית של הדלת. בנוסף, תוכלו לחלק הרשאות לאנשים נוספים שירצו להגיע לביתכם כמו עוזרת בית או טכנאי, ואף לפתוח עבורם את הדלת מרחוק.

מנעול ביומטרי לדלת מחזיק ביתרונות רבים:

  • בראש ובראשונה, הקלות והיעילות! אין צורך במפתח. הגדירו מראש קוד, תווי פנים, או את מה שלבכם יחפוץ בו, ונשמו לרווחה. פי'צר מעולה לאנשים ניידים המסתובבים בין מספר מקומות ועלולים לשכוח את צרור המפתחות שלהם.
  • הגנה שאין כמותה. אתם יכולים להיות בטוחים שפורצים וגנבים לא ירצו להסתבך עם מנעול ביומטרי לדלת. אחרי אינספור ניסיונות הזנת קוד, סריקות עיניים ותווי פנים חסרי משמעות, יוותרו על התענוג.
  • תמיכה וגיבוי מלא. רוב המנעולים הביומטרים יכולים להיפתח באמצעות מספר דרכים, כך שאם שכחתם את הקוד, או שהסוללה של הנייד נגמרה ואין לכם דרך לגשת לאפליקצייה, תוכלו לפתוח את המנעול באמצעות סריקת רשתית העין, או באמצעות מפתח חירום מכני. 

לצד היתרונות הרבים, מנעול ביומטרי לדלת טומן בחובו מספר חסרונות:

  • מרבית המנעולים עובדים על סוללות, כך שתצטרכו לזכור להחליף את הסוללות פעם בתקופה. 
  • מנעול ביומטרי יקר יותר בהשוואה למנעול רגיל. בנוסף, הוא מצריך התקנה של איש מקצוע מוסמך. גם הוא יגבה מכם תשלום על שעות העבודה. 
  • מנעול ביומטרי זול עלול להתקלקל ולהיות לא אמין. כך שבמידה והמנעול הביומטרי ינזק, תצטרכו לצלצל למנעולן מקצועי שיגבה מכם תשלום עבור התיקון. תיקון מנעול ביומטרי יקר יותר מתיקון מנעול רגיל.

במידה ואתם קונים דלת חדשה לביתכם ישירות מן החברה, תוכלו לבקש שהמנעול הביומטרי כבר יגיע מובנה בדלת. אך אם תרצו לשדרג את הדלת הקיימת שלכם על ידי התקנת מנעול ביומטרי, תצטרכו לפנות למנעולן מקצועי שיבצע את ההתקנה.

מחיר מנעולים ביומטרים לדלתות

מחיר מנעול ביומטרי נע בטווח של 1500-2900 ש"ח בהתאם לסוג המנעול ודרך הפתיחה שלו, כאשר במחיר של 1500 מדובר במנעול ביומטרי בסיסי, ואילו מחירו של מנעול הנפתח באמצעות טביעת אצבע או סריקת רשתית עין יעלה באזור ה-2700 ש"ח. בנוסף לעלות המנעול הביומטרי, המנעולן יגבה מכם תשלום עבור עבודת ההתקנה שמחירה נע בין 300-500 ש"ח. תיקון מנעול ביומטרי קיים נע בטווח מחירים של 700-1400 ש"ח בהתאם לתקלה ולסוג המנעול הקיים.

לסיכום, מנעול ביומטרי לדלת הוא שדרוג משמעותי עבור מי שידו משגת. מחירו כאמור אינו זול, אך מדובר במוצר שישפר את בטיחות ביתכם, יפתור אתכם מסרבול מפתחות מיותר, ויעניק שליטה מירבית על פתיחת הדלת בצורה קלה מקרוב ומרחוק. 

מחפשים מתקין מעולה למנעול ביומטרי לדלת? המומחים שלנו כאן לשירותכם בכל שעה!

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן