התקנת מנעול כספת – מה זה ואיך זה יעזור לכם למנוע פריצות

סגירת דלת הבית ונעילתה במנעול אחד נותנת תחושת ביטחון בסיסית: הנעילה נותנת לכם הרגשה טובה ואתם מתנהלים בנוחות עם הידיעה שאתם מוגנים. אבל לצערנו, גם מנעול דלת משוכלל הוא כבר לא אתגר גדול עבור פושע מנוסה שמצויד במסור פלדה ובאביזרי פריצה משוכללים. מבאס, נכון? אז מה עושים?
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקנת מנעול כספת עליון

בנקודה זו כל משפחה מחליטה על אמצעי המיגון הנוספים שמתאים לה לנקוט – מצלמות אבטחה, כלב שמירה, אזעקה… או מנעול נוסף, חזק ואמין, שגם אם לא ימנע לחלוטין כל פריצה הוא בהחלט יקטין את הסיכוי להתרחשותה ויסייע להאט את הפורצים בדקות ארוכות, דבר שעשוי להכריע בין פריצה מוצלחת לפריצה כושלת (ותפיסת הפושעים).

מנעול כזה הסוג הנפוץ והמומלץ ביותר הוא מנעול כספת.

במה מדובר?

מנעול כספת הוא מנעול עליון שמותקן על חלקה העליון של הדלת. בניגוד לבריח – שהוא אמצעי מיגון יעיל ונחמד, אך לא קשה לפריצה – מנעול הכספת מכיל מוטות פלדה שנכנסים למשקוף הדלת, ומנגנון פנימי, שהופכים את פריצתו לעניין מורכב. מחקרים שנערכו בקרב פורצים שנלכדו מעידים על כך שעצם קיומו של מנעול כספת על דלת הכניסה לבית מרתיע את הפורצים מההתעסקות בדלת, מחשש לעיכוב נוסף של דקות יקרות, ובכך מקטין באופן משמעותי את הסיכוי לפריצה.

השתכנעתם? נהדר, אתם הולכים להרגיש הרבה יותר בטוחים!

איזה סוג מנעול כספת להתקין?

קיימים בשוק הישראלי מספר סוגים מרכזיים של מנעולי כספת מומלצים, כשכל מנעולן ימליץ לכם על סוג מנעול כספת שלפי ניסיונו מצליח להגן באופן אופטימלי על הדלת. אז מה כדאי להחליט? בואו נסקור כמה סוגי מנעולים מרכזיים:

מנעול ג'ואל: ישנה הסכמה כמעט גורפת בכך שמנעול ג'ואל הוא אחלה מנעול. מדובר במנעול כספת מתוצרת איטלקית שמתאפיין בעמידות גבוהה, איכות סיבוב מצוינת ותוחלת חיים ארוכה במיוחד, בעלות של כ-20% יותר ממנעולים אחרים. חלק מהמנעולנים יגידו לכם שמאחר והמנעול נפוץ ומומלץ – הוא גם הפך לקל לפריצה בקרב פורצים שפועלים באזור. בכל מקרה, אם אתם רוצים גורם הרתעה שבהחלט יעניק לכם ביטחון ואמינות – לכו על ג'ואל.

סיקורם / רב בריח: מנעול זהה, בשיתוף פעולה בין החברות, שעונה היטב לדרישות: המנעול חזק, קשה לפריצה ונוח לשימוש. נחשב לפחות מקצועי ממנעול ג'ואל אך עדיין מומלץ ברבים מהמקרים. מאחר והמנעול נמכר פחות בארץ, הוא גם פחות שכיח מבחינת הפורצים ולכן עשוי להרתיע אותם יותר ממנעול ג'ואל.

ייל / מגנום: מנעולים שנחשבים פחות מומלצים, בעלי אורך חיים קצר יותר ואחוז גבוה של תקלות. 

יחד עם התקנת המנעול חשוב לוודא שאתם מקבלים תקופת אחריות מול החברה. שימו לב לכך שהמנעולן מתקין לכם מנעול חדש וייחודי, היישר מהאריזה. 

מחפשים מנעולן אמין שיתקין עבורכם מנעול כספת להגנה אופטימלית? נשמח לשלוח אליכם את המומחים המנוסים והאמינים שלנו! כנסו לראות מהו מחיר התקנת מנעול כספת עליון לדלת.

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן