פריצת רכב נעול

בשנים האחרונות הפכנו לאנשים סימולטניים במיוחד שנוהגים לבצע עשר משימות בו זמנית. אנחנו יוצאים מהעבודה, בודקים בוויז כמה זמן יקח לנו להגיע לסופר, מתעדכנים (בדיבורית כמובן) עם בן או בת הזוג לגבי רשימת הקניות המורכבת שהם הציבו לנו, ונזכרים שצריך לצלצל לילד לשאול מה שלומו ואיך עבר עליו היום בבית ספר. אנחנו מגיעים לחניה, עושים קניות בהצלחה, מגיעים להיכנס לאוטו... וזה קורה: שכחנו את המפתחות של האוטו בפנים ואנחנו כלואים בחוץ. אין לתאר את תחושת התבוסה שעולה בתוכנו בידיעה שזה יעלה לנו בזמן הפנוי המועט שיש לנו ובהוצאה כספית נחמדה. אין מה לעשות, משימת פריצת רכב נעול נכנסה לנו הרגע לרשימה. אז איך עושים את זה נכון? איך אנחנו יודעים שהמנעולן הוא אמין? האם צריך לשבור את חלון הרכב? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בנושא.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פריצת רכב נעול במצבי חירום

חשוב להדגיש כי אם מדובר במצב חירום שדורש פתיחה מיידית ומהירה של הרכב, אין מנוס אלא לשבור את החלון. הילד כלוא בפנים, חס וחלילה, ביום אוגוסט לוהט? הכלב הכלוא מיילל כי הוא לא עומד בחום? אנחנו מפצירים בכם לא לחכות ולבצע פעולה מיידית. במקרה זה שברו את החלון שרחוק מהילד או בעל החיים על מנת לא לפצוע אותם. ההמלצה היא לא לשבור את השמשה הקדמית של האוטו. עלות החלפתה תהיה יקרה בהרבה משאר חלונות הרכב. שברו את החלון באמצעות ג'ק או אבן מזדמנת. יש לשים לב כי שבירת חלון הרכב היא פעולה פיזית לא פשוטה שתצריך מכם מידה מסוימת של כוח. אם יש צורך, בקשו עזרה מעוברים ושבים או קראו לכוחות החירום בהקדם.

בכל אופן, אנחנו מאחלים לכם שלא תקלעו למצב מלחיץ כזה ותשברו כמה שפחות חלונות…

בכל מקרה אחר, בו לא נשקפת סכנת חיים בגלל שהרכב ננעל, תוכלו להיעזר בשירות פריצת רכב נעול כדי לסיים את הפרשה בהקדם ולהמשיך הלאה.

כיצד נוודא שאיש המקצוע אמין?

משום שמדובר ברכב הפרטי שלנו ואנחנו לא רוצים שחס וחלילה יקרה לו נזק נוסף. נרצה לוודא שאיש המקצוע שיפרוץ את הרכב שלנו יהיה אמין, ייקח מחיר הוגן ויפרוץ את הרכב במהירות האפשרית. הדברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר פונים לאיש מקצוע בנושא פריצת רכב נעול הם:

  1. אישורים ותעודות – ישנם אנשי מקצוע לא אמינים במיוחד. במקרה של פריצת רכב נעול יתחילו לספר לכם שבידם אישור משטרתי לפריצת רכב נעול. אם הם מתחילים לנופף באישור הזה, עברו לאיש המקצוע הבא בתור. אין אישור משטרתי לפריצת רכב נעול, מדינת ישראל לא מנפיקה אישורים כאלו. תעודות יושר כן, אבל תעודת יושר יכול להוציא כל אזרח במדינת ישראל.
  2. בירור מקדים – מנעולן רכב מנוסה ישאל אתכם עוד לפני שהוא מגיע למקום מה הוא סוג הרכב ומהי שנת הייצור שלו. זה כדי לוודא שהוא יודע לפרוץ את הרכב הנ"ל. למשל, ישנם מנעולנים שלא פורצים רכבים גרמניים שיש להם נעילת וואקום. איש מקצוע אמין לא יבטיח לכם הצלחה לפני שיידע מהו סוג הרכב.
  3. טווח מחירים – במרבית המקרים פריצת רכב נעול היא פעולה לא מורכבת מדי ומחירה לא יקר. פריצה פשוטה תעלה לכם בין 150-300 ש"ח. לעומת זאת פריצה דרך המנעול עצמו, יכולה להגיע עד ל-800 ש"ח – תלוי בסוג הרכב. במידה והרכב ננעל בסוף השבוע או בשעת לילה מאוחרת, המנעולן ייקח תוספת שכר על השעה והמחיר עלול להתייקר עד כ-50 אחוז יותר. 

רגע לפני שאתם פורצים את הרכב

כולנו מכירים את זה: הפאניקה עולה במהירות האור ואנחנו ממהרים לבצע פעולות רדיקליות. מנעולנים מספרים שבלא מעט מקרים בהם הם הגיעו לבצע פריצת רכב נעול, הם גילו שהדלת שליד הנהג פתוחה. לחלופין, שבעל הרכב גילה שבתיק שלו מסתתר מפתח רזרבי. אז רגע לפני שאתם ממהרים להתקשר למנעולן רכב מקצועי, בדקו שאכן כל הדלתות נעולות ואין לכם במקרה מפתח רזרבי. כמובן שאסור להתמהמה במקרי חירום. 

איך פורצים רכב נעול?

קיימות שתי שיטות מרכזיות לפריצת רכב נעול:

  1. כרית ניפוח ומוט ברזל – ברוב המקרים כל מה שצריך כדי לפרוץ רכב נעול הם כרית ניפוח מיוחדת ומוט ברזל. ניתן להזמין את הכלים הללו באינטרנט או לקנות בחנויות ייעודיות. אם אין לכם ניסיון בפריצות השאירו זאת לאנשי מקצוע. תחילה ממקמים את כרית הניפוח בין הקצה העליון של הדלת הקדמית לגג הרכב. ניתן גם למקם בין שתי דלתות. לאחר שהכרית מוכנסת מנפחים אותה בעדינות ויוצרים רווח על ידי האוויר שנכנס. כעת כל מה שנשאר הוא להכניס את מוט הברזל דרך המרווח שנוצר ולשחרר את כפתור הנעילה של הדלת. 
  2. פריצת דגדוג – הפריצה הפשוטה באמצעות כרית הניפוח ומוט הברזל לא תעבוד במקרה שברכב שלכם קיימת נעילת וואקום. בדרך כלל תמצאו נעילות כאלו ברכבים תוצרת גרמניה. פריצת דגדוג היא פריצה שמתבצעת דרך המנעול בה מציבים את כל הפינים הפנימיים במצב בו הם מאפשרים פתיחה של המנעול. פריצה זו נחשבת ליותר מסובכת ואותה חד משמעית כדאי להשאיר לאנשי המקצוע. 

בפעם הבאה שאתם נקלעים למצב בו נעלתם עצמכם מחוץ לרכב, אל תהססו וצרו איתנו קשר. המומחים שלנו ישמחו לפרוץ לכם את הרכב (באישור כמובן) במהירות האפשרית, ויקחו לכם מחיר הוגן כדי שלא תרגישו שהוציאו אתכם פראיירים. דברו איתנו!

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן