4 טיפים לבחירת פורץ מנעולים

יש אנשים שהיינו רוצים שינחתו לנו כמו מלאכים משמים באמצע היום לפי דרישה: נציגי מפעל הפיס, טכנאי מכוניות (בדיוק ברגע בו האוטו החליט להיתקע) או פורץ מנעולים (בשנייה בה גילינו שהדלת נטרקה ואנחנו ממש חייבים להיכנס עכשיו הביתה). אבל בעולם המציאותי שלנו, מלאכים הם רק אנשים טובים שעושים את עבודתם נאמנה. אז איך נמצא את המלאכים האלו ונקרא להם בדיוק בזמן, כדי לזכות לשירות שירגיש כמו הפתעה מוצלחת?
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כשאתם מחפשים פורץ מנעולים אמין תיתקלו לרוב בלא מעט המלצות על פורצי מנעולים כאלו ואחרים. יש לפניכם ים של מספרי טלפון וסיפורים, אבל בסוף – קשה לבחור את האחד שיגיע ממש עכשיו, יפרוץ באחריות ולא ישחוט אתכם במחיר. אז למה חשוב לשים לב כדי לבחור את ה-פורץ שיעשה לכם טוב?

זמנים

לא, אתם לא צריכים פורץ שיגיע מחר. גם לא פורץ שיגיע עוד 12 שעות. אתם צריכים להיכנס בשעתיים הקרובות הביתה! איך מוצאים פורץ שיהיה זמין ויגיע במהירות? 

קודם כל – מחפשים בהמלצות האינטרנטיות פורץ שלקוחות סיפרו שהגיע במהירות מרבית. אחר כך, בודקים שהוא אכן מתחייב להגעה מהירה באתר שלו, כדי לוודא שלא תזמינו אותו ותיתקלו בדממת אלחוט.

עכשיו דברו עם הפורצים המומלצים בטלפון, ושאלו האם יוכלו להגיע למקרה חירום בזמן הקרוב. פורץ אמין יהיה גלוי אתכם ויודיע האם הוא יכול להגיע או לא יכול.

המלצות

מה עוד חשוב לבדוק כשקוראים המלצות על הפורץ? 

קודם כל, שהוא אמין מבחינה כספית ולא ימציא מחיר גבוה שלא תואם את המחירון המקובל.

שנית, שהוא מחזיק בתעודת פורץ מנעולים מטעם המשטרה.

שלישית, שהוא אכן מומחה לתחום אותו אתם מחפשים: כדי שלא תזמינו פורץ מנעולי רכב לפריצת מנעול הבית ולהפך.

מומחיות – על כל המשתמע מכך

פריצת דלתות היא עבודה עדינה שדורשת מיומנות והיכרות עם סוגים שונים של מנעולים. פורץ לא מומחה עלול להשתמש בשיטת פריצה אלימה (גם כשאין בכך צורך) ולגרום לכך שהמנעול שלכם יפורק ותצטרכו להחליף אותו לחלוטין.

לכן, ודאו איתו מראש שהוא אכן מכיר את סוג המנעול הזה, ואם אפשר – שהוא יודע לפרוץ אותו בשיטת "דגדוג" ולא על ידי קדיחה. במידה והוא אומר שאין ברירה אלא לקדוח את המנעול כדי לפרוץ לבית, עשו שני דברים: בקשו ממנו לפרוש את אפשרויות החלפת המנעול מראש כדי שתדעו כמה זה הולך לעלות ותתכוננו לסיים זאת באותו יום, וגם נסו לדבר עם עוד פורץ מומלץ ולבקש חוות דעת נוספת. אם יש הסכמה על כך שבמקרה זה צריך לפרוץ בקדיחה – בחרו את אחד מהמומחים והחליפו למנעול חדש ואמין.

אמצעי תשלום

זה נשמע כמו עניין פעוט, אבל זה ממש לא: האם המנעולן מקבל תשלום בהעברה בנקאית, באשראי או באפליקציה? קחו בחשבון שכאשר אתם מחפשים פורץ מנעולים אתם לרוב נמצאים ברחוב, ללא יכולת לאסוף דברים מהבית, ולכן ייתכן ואין לכם מזומן לתשלום. פורץ גמיש ומתקדם יאפשר לכם להשתמש בשיטת תשלום חלופית ואתם תהנו מנוחות שימוש מהותית.

בהצלחה!

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן