7 טיפים שישמרו על הבית שלכם מפריצה

פריצה לבית היא סיוט גדול שכל בעלי הבתים חוששים ממנו. מעבר לאובדן הרכוש המשמעותי, התחושה לאחר פריצה מאוד לא נעימה ועלולה לגרום לכל בני הבית לחוש לא-בטוחים וחרדים. אבל לשמחתנו, בעידן המודרני הרבה מהגורמים שיקבעו אם יפרצו לנו הביתה נתונים בידינו. עם קצת מאמץ ומערכות מצלמות אבטחה ואזעקה מתאימות תוכלו להתריע ולשמור על הבית בכל מקרה של חדירה לא רצויה.
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מנעולן ברעננה

כאשר התקציב שלכם לא גדול, או אם אתם סתם מעוניינים להוסיף דרכים נוספות להגן על הבית, נמליץ לאמץ כמה מהטיפים של המומחים שלנו:

מנעול עליון

מנעול ג'ואל, שנקרא גם מנעול כספת, הוא בעצם מנעול נוסף שמורכב בחלקה העליון של הדלת. מה היתרון שלו? במקום שייקח לפורץ פרק זמן קצר כדי לפתוח את הדלת (במידה והוא מיומן, לצערנו, בפריצת מנעול בית רגיל) הבריח יוסיף עוד פרק זמן לא קצר עד שהוא יצליח לחדור לדירה. התוצאה היא שפעמים רבות הפורץ יימנע מפריצה לדירה שלכם רק בגלל התוספת הזו – ואתם תרוויחו ביטחון. אם אתם מחפשים תוספת בסכום סביר שתעלה את רמת הבטיחות של הבית, אנחנו ממליצים להתייעץ עם מנעולן מקצועי.

מצלמת דמה

בעוד לא כולם יכולים להרשות לעצמם מצלמות אבטחה מקצועיות, כולם יכולים להרשות לעצמם מצלמת דמה, שעולה כמאה שקלים בלבד. מצלמת הדמה היא בעצם מצלמה מזויפת שמהבהבת ממש כמו מצלמה רגילה. בכך היא עשויה לגרום לפורצים רבים להימנע מלפרוץ לבית שלכם.

סורגים שקופים וסורג תריס

נמנעים מהתקנת סורגים בגלל המראה המאסיבי שלהם? תשמחו לשמוע שכיום קיימים בשוק פתרונות סורגים יעילים במיוחד שלא יגרמו לבית שלכם להיראות כמו מוסד. סורגים שקופים הם מוצר יעיל – הם נראים דומים מאוד לתריסים ועושים את עבודת הסורגים היטב – וסורג תריס הוא פתרון נוסף שרבים בוחרים להשקיע בו: סורגים שנשלפים ומתחברים לחלון במידת הצורך כאשר אתם יוצאים מהבית.

הכנסת זרים

בין ההרגלים ששווה לאמץ כדי למנוע פריצה ניצב אורח ההתנהלות עם זרים. כאשר דופקים לכם בדלת – לתרומות, בקשות וכו' – ואינכם מכירים את הבנאדם, הקפידו להיעזר בבן בית נוסף ולא להסיר את מבטכם מהזר, כדי למנוע מקרים של גניבת מפתחות וחיטוט בחפצי הבית.

אימוץ כלב

קלישאה שתמיד עובדת! מחקרים מוכיחים שפורצים יימנעו מכניסה לבית בו נמצא כלב שיתחיל לנבוח בקול. את העובדה הזו תוכלו לנצל לטובת כולם – גם לאמץ כלב ולהנות מחבר לחיים, וגם להציל חיה שזקוקה לבית חם.

בתים מוסתרים

בתים שנמצאים במיקום מבודד יחסית ומוקפים בצמחייה עבותה בתוך החושך הם בתים שקוראים לפורצים יותר מכל מקום אחר. אם הבית שלכם עונה לתנאים אלו נסו לנקוט אמצעי זהירות מוגברים: תאורה חיצונית, שכן שיקפוץ למקום מדי יום, כלב ומערכת אזעקה שמחוברת למוקד.

זהירות בפרסומים

אנחנו נהנים להשוויץ בפייסבוק לכל החברים כשאנחנו יוצאים לחופשה ועולים על המטוס… אבל מה שלא תמיד קל לזכור, הוא שאם פורץ נתקל בפוסט כזה הוא ישר יראה בו הזדמנות קלה לפריצה. אז כשאתם לא בבית, נסו לא לפרסם פרטים על כך בפומבי והקפידו לבקש מאדם קרוב לקפוץ לדירה בתדירות גבוהה ולוודא שהכל בסדר.

נשארים בטוחים!

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן