המנעולים שכדאי לכם להכניס הביתה

אבטחת הכניסה לבית היא חלק חשוב מהשמירה על בטיחות המרחב האישי שלכם. אבל למה להסתפק באבטחת דלת הכניסה בלבד? שמירה על חפצי ערך, על אזורים בבית ועל כלי תחבורה היא חיונית לא פחות. בואו נכיר את המנעולים הביתיים שכדאי לכם לאמץ!
צריכים מנעולן פורץ מנעולים? חייגו עכשיו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מנעולן ברעננה

למה צריך מנעול לארון תכשיטים אם יש לי מנעול כניסה על הדלת?

למרות שמנעול דלת איכותי יכול להרתיע, למנוע ולעכב רבים מניסיונות הפריצה לבית, במקרים רבים הפורצים יצליחו לפרוץ לבית למרות זאת ויחתרו לגניבת חפצי הערך שלכם. במקרה כזה, מנעול נוסף ששומר על החפצים עצמם בתוך הבית יכול לעשות הבדל עצום: הוא ירתיע את הפורצים מהתעסקות נוספת ומעיכוב של דקות יקרות. 

עניין משמעותי נוסף נוגע לבתים עם ילדים, בהם יש חשש שהילדים ישחקו בתום לב ברחבי הבית וייגעו בחפצי ערך או במסמכים חשובים. בנוסף, בבתים עם פעוטות, מנעולי ילדים יסייעו להרחיק אותם ממכשירי חשמל מסוכנים.

סוגי מנעולים ביתיים ושימושיהם השונים

מנעולי מגירות וארוניות: פשוט אך יעיל. מנעולי מגירות יאפשרו לכם לאחסן מסמכים חשובים, מפתחות ודרכונים ולמנוע מהם להתפזר ברחבי הבית. המנעולים האלו הם לרוב מסוג בסיסי, מנעולי לחיצה ממתכת, אך גם אותם לוקח זמן לפרוץ ולכן הם גורמי הרתעה יעילים מאוד.

מנעול קופת מזומנים או כספת: קופת מזומנים משמשת בעיקר בעלי עסקים, אך לא רק. שמירת קופת מזומנים בבית תהיה יעילה במקרים בהם אתם מחזיקים סכומים גדולים של כסף במזומן בתוך הבית. נעלו אותו בתוך הקופסה (מנעול קופת מזומנים הוא לרוב שונה, קטן וקשה יותר לפריצה מיידית), הניחו אותה בתוך שידה נעולה נוספת (כדי למנוע סחיבה של קופת המזומנים השלמה) קחו את המפתח איתכם – והנה, במאמץ מועט יצרתם מתרס שירתיע פורצים מניסיונות פתיחה ארוכים בתוך הבית וימנע מילדים למצוא את הכסף ולפזר אותו. אופציה נוספת היא כמובן הכספת, ששימושית מאוד בבתים עם כסף מזומן ו/או נשק. אותה כדאי לשמור בקיבוע אל קיר או במקום מוסתר כדי למנוע סחיבה שלה בשלמותה.

מנעול מזוודות: שימושי מאוד לטיולים. מדובר במנעול בסיסי מסוג שריון או בריח שמושחל בפתח המזוודה וירתיע גנבים באופן מיידי. הוא אמנם לא מנעול שקשה לפרוץ (אחרי הכל, תמיד ניתן לשבור את פתח המזוודה ולעקוף את המנעול) אך הוא יעיל מאוד להרתעה, מאחר שגנבים שמחפשים תיירים לא רוצים להתעסק עם אף מכשול אלא ללכת על "החולייה החלשה" ולהשיג רכוש זמין ופשוט לגניבה. צעד קטן שיעניק לכם שלוות נפש משמעותית.

מנעול אופניים: אותם מנעולים כמו מנעולי מזוודות – אך הפעם, כדי לשמור על האופניים שלכם מחוץ לבית ולהרתיע גנבים מניסיון סחיבה "מפתה".

מנעול לתינוקות: לא בדיוק מנעול במובן הקלאסי, אך בהחלט חפץ שימושי מאוד בבית ובו מסתובבים פעוטות. מדובר במנגנון פלסטיק ומתכת שדורש מוטוריקה עדינה והפעלת כוח לפתיחתו, ולכן הוא עמיד בפני פעוטות. מומלץ לשימוש על מדיחי כלים, תנורים, מקררים, מיקרוגלים וכו'.

שוקלים רכישת מנעולים שונים, וצריכים עזרה בדרך? אנחנו כאן לרשותכם לייעוץ ועזרה!

votes

שתפו את המאמר:

let's talk!

בואו נדבר

דילוג לתוכן